مصاحبه آرشیو خبر ها
تیم لیـپی سلطان ایتالیا بود / از یوونتوس نمی روم

تیم لیـپی سلطان ایتالیا بود / از یوونتوس نمی روم

کلودیو مارکیزیو هافبک ایتالیایی بیانکونری ها درمصاحبه ای با شبکه رسمی یوونتوس از شرایط خود در تیم تورینی گفت. پرنسس طلایی یوونتوسی ها در این مصاحبه شایعات رفتن خود را به شدت تکذیب کرد.

بهترین خاطره تو از سال 2013 ؟

" بهترین خاطره من از سال 2013 تصاحب اسکودتو و سوپر کاپ است سال طولانی و سختی بود و جدا از مصدومیتم ، از شروعم در این فصل خیلی راضی نیستم "

" این تیم هنوز در حال رشد است ، این آسان نیست به چنین کیفیت بالایی برسی ، بسیاری از عناوین را بدست آوری و خودت را در اوج نگه داری.این نشان پختگی ماست "

"هیچکس تا بحال مرا مجبور به ترک تورین نکرده است . من هیچ علاقه ای به ترک تورین ندارم "

" نمی توانیم این یووه را با یووه لیپی مقایسه کنیم ، آنها عناوین بسیاری کسب کردند . در مراحل مختلف اروپایی و جهانی موفق به پیروزی شدند . آنها عالی بودند "

" ما می توانیم خودمان را به یووه کاپلو نزدیک کنیم . آنها تیمی پر از قهرمان بودند و نه فقط محدود به یازده نفر اصلی .آنها سلطان ایتالیا و بی رقیب بودند "

" این فصل ما برای اسکودتو سوم تلاش می کنیم و در صورت کسب آن تاریخ سازی خواهیم کرد . دوباره به روند برد برگشته ایم و هیچ علاقه ای به توقف نداریم "

لیگ اروپا ؟

" پس از حذف از لیگ قهرمانان بسیار ناراحت شدیم ، اما حالا دیگر اتفاقی است که افتاده . و اکنون لیگ اروپا هدف ماست. می دانیم که باید آن را کسب کنیم اما این آسان نخواهد بود . فینال در ورزشگاه ماست ولی باید با تعدادی زیادی از باشگاه های بزرگ بازی کنیم پس قرار نیست هدفی آسان باشد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: